Miltä näyttää hyvä palvelu, oikea asenne ja ketterä kehitys. Se näyttää tältä:
Julkinen ja positiivinen palaute, Tarrantekijät Oy.
Tarvitsen veneeseen nimitarrat valkoisilla kirjaimilla. Muuten erinomaisesta Tarrantekijöiden verkkokaupasta ei voinut tilata valkoisella tekstillä tarroja, joten laitoin viestiä firmaan klo 8.09. (siis lauantaina) ja kysyin, onnistuuko tilaus sähköpostilla.
Kello 8.23, siis 14 minuutin kuluttua sähköpostini lähettämisestä, sain alla olevan vastauksen.
Moi,
taisi olla niin, että kun värin valinta on tuollalinen visuaalinen, epäilin valkoisen toimivuutta valkoisella taustalla, mutta jäähän siihen reunaviiva, kun nyt kävin sen lisäämässä. Näin se kauppa kehittyy asiakaspalautteen ansiosta 🙂
Tlaus tällä postilla ok, maksun voi hoitaa noudon yhteydessä maksupäätteellä.
Valmista on maanantaiaamusta. Ens viikolla on paljon asennuksia, joten kannattaa sopia noutoaika että ollaan varmasti paikalla
Viikonloppuja, JP
Ystävällisin terveisin,
JP Mäkinen
jp@tarrat.pro
Puh. 0400 720 256
Tarrantekijät Oy
Itäkaari 28, 20750, Turku
www.tarrat.pro
Mikä tässä oli niin hyvää?
- Nopea vastaus (sekin olisi riittänyt, mutta JP teki vielä 200% enemmän!)
- Homma hoituu -asenne. Ei ohjattu takaisin verkkokauppaan täyttämään tilausta, vaan ilmeisesti syötettiin tiedot asiakkaan puolesta johonkin tilausjärjestelmään.
- Tuotekehitettiin välittömästi asiakaspalautteen pohjalta.
Yhteenveto:
– ISO suositus palvelukokemuksen perusteella, jos tarvitset tarroja tai teippauksia veneeseen.
– Mikäli kaikki yrittäjät ja yritykset palvelisivat ja kehittäisivät toimintaansa tällä asenteella ja nopeudella, hiihtäisimme länsinaapureista ohi talousluvuissa alta aikayksikön.
Kiitos JP – pidä sama meininki!
Pete
Hienoa, että kiitit ja lähetit viestiä eteenpäin. Tällainen yrittäjä on ansainnut kaiken good willin oikeasta asenteesta, joka nykyisin tuntuu valitettavan monelta puuttuvan.👍